Nanahime siis haastoi minut tähän, elikkä tarkoitus oli kertoa 7 asiaa itsestään ja haastaa sitten 7 blogilaista.

 

1. Ajattelen usein englanniksi, ja

2. Haluaisin asua jossain muualla kuin Suomessa, tai ainakin jossain isommassa kaupungissa, sillä

3. Asun korvessa. :D

4. Pelkään jatkuvasti, että joku on suuttunut minulle.

5. Päätän usein mitä milloinkin, mutta en koskaan pysy päätöksissäni.

6. Minulla on tapana stressata aivan turhaan.

7. Huomasin juuri, että olen huono vastaamaan näihin... :D

 

Sitten ne ihmiset, jotka minä haastan... meneepä vaikeaksi... ^^  

Seitsemän blogilaista on minulle täysin mahdoton tehtävä, mutta haastan nyt vaikka ainakin Hanachiron ja The Rainin, vaikka en heitä tunne. Olen vaan käynyt joskus aiemmin katsomassa heidän blogejaan (köhjaollutliianlaiskakommentoidakseniköh).  

//: Muokkausta, eli haastan myös Tipitiin. Että tällaista ^^